"Whoever said money can't buy happiness simply didnt know where to shop."

torstai 26. huhtikuuta 2012

Tilulilulei!

Edit: Tuon sinisen pallosormuksen todellisen kauneuden näkee, kun klikkaa tuota kuvaa missä on neljä kertaa mun käsi :)

Moikkis ja tervetuloa kurkkimaan mun blogiin! Päätin, että nyt kun se 25:n vuoden maaginen raja on ylitetty, on aika alkaa taas kirjoittaa asioita muistiin ja ottaa tonnikaupalla valokuvia. Eihän tässä pysy itsekään perässä mitä kaikkea tulee tehtyä (ja ostettua!!) niin parasta alkaa kerätä todistusaineistoa :)

En oo vielä edes päässyt vauhtiin ja nyt jo mulla on monta asiaa, jotka pitäis arkistoida. No tästähän se lähtee, vai mitä?

Ensiks mun täytyy esitellä mun uudet mussukat. Käväisin Porissa moikkaamassa mummia ja koska mulla oli alennuskuponkeja Hennesiin, niin olihan sielläkin käytävä. No okei, se on yks syy, jonka takia edes lähdin ajelemaan siihen suuntaan :D

En mä edes ehtinyt Hennesin ovista sisään, kun kimaltelevat ja värikkäät korut Bijou Brigitten ikkunassa houkutteli mut luokseen... siinä on kauppa, jota ei voi vastustaa sitten millään!

Tällaiset ihanuudet mä sieltä löysin.








Nam <3

Löytyihän sieltä Hennesistäkin pari perusjuttua sukkien ja alkkareiden lisäks...




Perusjuttuja, mutta niin kivoja :)

 Eilisillaksi oli luvassa vielä ihana yllätys. Rakas avokkini kokkas meille herkullisen wokki-illallisen <3 Me oltiin kuulemma Rakkaudella Katettu -ohjelmassa :D Mä en kuitenkaan halunnu nähdä niiden muiden miesten menuja, kun toi eka tyyppi oli niiiiiin täydellinen :)



Perfect evening <3

  • Welcome to my new blog! I just turned 25, so it's about time to write all the important things (like shopping!!) down. I got some new rings and basic additions for my wardrobe. In the evening my lovely boyfriend made us a delicious candlelit dinner <3

2 kommenttia:

  1. Hienoja sormuksia :)

    http://lumitimantti.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lumitimantti, olen aika tyytyväinen itsekin :)

      Poista

Jätäthän jälkesi jos vierailit :)
Please leave a comment if you visited :)