"Whoever said money can't buy happiness simply didnt know where to shop."

lauantai 5. toukokuuta 2012

And the King of shopping is...???

Lyhyt postaus miehen ja naisen välisestä erosta.

Lähdettiin murun ja kaveripariskunnan kanssa Turkuun ostoksille. Meillä naisilla tietysti kädet syyhyi päästä Hennesille uudistamaan vaatekaapin sisältöä, eihän me minnekään muualle haluttukaan.

Mä sanoin Jerelle, että kyllä säkin voisit kattella mitä löydät ja ainaki sukkia ja boksereita olis hyvä ostaa nyt ku tänne tultiin ja täältä saa suht halvalla.

No... minä ja ystäväni saatiin koko päivä kulumaan kahdessa eri Hennesissä. Meidän poikaystävät huiteli ties missä, mutta Jere totesi ylpeänä, että hänkin löysi jotain vaatekaupasta.

Tää huvittaa mua ihan liikaa, mutta kattokaa nyt meidän saaliita.

Tässä mun ostokset...



...ja tässä Jeren :D


Ja kyllä mä ymmärrän, ettei miehet nyt sillai shoppaile kun naiset (ainakaan kaikki, hehe). Mutta mua vaan niin nauratti tää. Mulla meni KOKO PÄIVÄ Hennesillä. Ostin 2 pitkähihaista paitaa, 2 t-paitaa, 3 toppia, 3 legginssit (yhdet puuttuu kuvasta), 5 hametta, 2 pakettia sukkia ja vielä, kirsikaksi kakun päälle, kynsilakan. Jätkä tulee ylpeänä shoppailureissulta kotiin ja sillä on paketillinen sukkia ja paketillinen kalsareita :D

Joop, pitää kai olla tyytyväinen että hän osasi ihan omin avuin ostaa jotaki :)


  • I just wanted to make a short post about the difference between men and women and shopping. We went to Turku to shop. I spent the whole day in H&M while Jere went somewhere with his friend. I told him he should at least buy some socks and underwear since we came this far and you can get them cheap from H&M. He was quite proud of himself about what he bought. But it just made me laugh, comparing what I got from the trip and what he got... :)

2 kommenttia:

  1. Haha love this post! No wonder men don't understand women! At least your boyfriend did whqt you told him to do :) looking forward for your next post! Greets steff

    VastaaPoista

Jätäthän jälkesi jos vierailit :)
Please leave a comment if you visited :)