"Whoever said money can't buy happiness simply didnt know where to shop."

maanantai 4. helmikuuta 2013

Pienet ja arvokkaat hetket


 Mun rakas kummipoika Daniel täytti kaksi vuotta ja synttärit pidettiin nyt viikonloppuna,
joten me lähdettiin Jeren kanssa ajelemaan lauantaina Helsinkiin päin.
Jo sinne suuntaan ajeleminen saa mut tosi hyvälle tuulelle,
kun tiedän että saa taas olla rakkaiden ihmisten seurassa.






Ostettiin Danielille lahjaksi tuommosia puisia vihanneksia, jotka saa pilkottua osiin pienellä puuveitsellä (palaset on kiinni toisissaan tarranauhalla). Heti kun näin paketin lelukaupassa, olin ihan et oujee, tää me ostetaan! Mun pikkusiskoilla on kans tuommosia leluja ja siis oikeesti, jopa mä itse tykkään ihan hirmusesti leikkiä niillä (muutaman kerran ehkä kuullu huudon "mun vuoro jo!" kun olen jumittunu leikkelemään noita palikoita, kjäh kjäh)! Mä sanoinkin jo kaupassa, että mahtaakohan se Daniel edes ehtiä leikkiä näillä kun mä jo omin ne itelleni... :D


Komiasti hän osasi heti leikata niitä!
Danskun lemppariksi nousi porkkana
(se on munkin suosikki!! :D)


Kun meitä vieraita oli enää kolme jäljellä, mun serkku sai mahtavan idean.
Lainattiin Danielilta muovailuvahaa ja pidettiin kilpailu, kuka saa aikaseksi
hienoimman taideteoksen annetusta aiheesta. Ensimmäinen aihe oli "Pupu".
Ja tässä tulos :D Hiukan me naurettiin noita!
Eikä varmaan tuu yllätyksenä että serkun muotoilema punainen puppeli vei voiton ;)


Kilpailtiin vielä toisen kerran, jolloin aiheena oli "Talo".
Tällä kertaa mä sain punaisen vahan ja mun mahtava luomus voitti, jee! :)
Eli selkeästi toi punainen vaha on aivan lyömätöntä tavaraa.
Daniel-raukka kun aikuiset vie lelutkin käsistä, hehheh..

Me innostuttiin jo aiemmin leikkimään Jeren kanssa niillä meidän tuomilla vihanneksilla. Serkku katto vähän aikaa ja sano sitten "älkää hei enää ikinä tehkö tota".
Höh, ilonpilaaja :)

Sitte kun serkku paineli myöhemmin saunaan, niin me jatkettiin taas.
Leikittiin varmaan oikeesti puol tuntia niillä, pilkottiin ja tarjottiin niitä toisillemme
kauppaleikin muodossa ja vaihdeltiin vuoroa.
Ja naurettiin siinä kahestaan et ollaanpas me hauskoja.
Saatiin vähän ehkä outoja katseita serkun mieheltä...
Kun serkku tuli saunasta niin se kysyi mieheltään "taasko ne tekee sitä?"
Piti jälleen lopettaa leikki kesken :D


Hauskinta oli se, kun siinä sit katteltiin kiltisti telkkaria ja kun muut ei huomannu
Jere osotti Danielin kuorma-autoa ja kuiskas mulle "Hei mulle tuli just kuorma, tarviitko sä jotaki?"
No joo, ei nyt kuulosta kovin hauskalta mutta mä kyllä sain hyvät naurut sen illan aikana :D


Tottakai piti vähän kuvailla myös kynsiä, on ne vaan niiiin hienot!! :)


Ikävä iskee aina heti jo siinä vaiheessa, kun pitää pakata laukut ja lähteä kotiin.
Onneksi mua lohdutti se, kun Jere kysyi että käydäänkö matkalla syömässä Forssan
ABC:llä kun aina muuten käydään Autokeitaalla. En laittanu vastaan,
kun muistin että siinä ABC:n aulassa myydään tosi kivoja sisustusjuttuja.
Eihän mikään reissu ole onnistunut ilman tuliaisia!


 Löysinkin sieltä ihanan pienen rasian, jossa lukee "Pienet ja arvokkaat".
Ei sinne kyllä mahdu edes neljäsosaa mun koruista, mutta kun se oli niin pieni ja söpö
etten vaan voinut jättää sitä sinne hyllylle itkemään mun perään. Ymmärrätte varmaan.



Aivan ihanan suloisia pieniä perhospyykkipoikia!
En mä vielä tiedä, mitä noilla teen mutta kyllä mä varmasti jotain kivaa keksin :)


Äidille ostin pehmoisen sydänkoristeen, se oli niin äidin tyylinen.
Ja sitä hiplaillessa tietty harmittelin miksen ostanu itelle samanlaista...
Jälkiviisaus = paras viisaus!


Niin ja sain mä vielä joululahjojakin :D
Ei ehditty enää ennen joulua käymään serkun luona että oltais voitu vaihtaa lahjoja
mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Sain iiihanan pingviineillä kuorrutetun käsi- ja vartalorasvan! <3


 Ja tämän kaunottaren oli ihan itse rakas kummipoikani valinnut
(serkku oli näyttänyt kahta sormusta ja kysynyt että kumpi niin Daniel oli heti osoittanut tätä).
Kyllä Dansku tietää mistä kummitäti tykkää <3



On se niin kaunis lisä mun kokoelmaan <3


Ja vielä viimeisenä (ja hupaisimpana): Kolme Viisasta Apinaa!
Serkku oli bongannut nämä kiviset veijarit Egyptissä ollessaan,
oli kuulemma muistuttanut minusta :D
Siellä ne nyt istuu meidän olohuoneen senkin päällä tosi viisaina
ja muistuttaa puolestaan minua erittäin rakkaista ihmisistä :)

Oliko teillä jotain hetkeä viikonloppuna, joka oli ihan ylitse muiden?

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) mistä ostit ne puiset hedelmät? Oliko niitä monta samassa pakkauksessa? Meidän tytöllä on ens vkonloppuna 2v synttärit ja ihastuin jo noihin hedelmiin :)) ja ihana sormus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ostin sellaisesta lelukaupasta kuin Muksumassi (löytyy Raumalta ja Porista). Vihanneksia oli yhteensä kuusi mutta kahta niistä ei kyllä pystynyt leikkaamaan :( Mut hirmu suloisia ovat ja kummipoika tykkäs kauheesti! Sit oli vielä erikseen hedelmäpaketti. Suosittelen tätä kyllä, ihan mahtava lahja! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo oli kyllä ihana kakku :D ja maistui taivaalliselta!

      Poista
  3. Aiivan ihana tuo korurasia ! ..oon itekkin monesti noissa ABCn auloissa jumittumut ihastelemaan niitä pikku sisustusjuttuja :-)..tekis mieli kahmia vaan kaikki mukaan!

    Kiva blogi muutenkin, tykkäsin !

    ♥: http://mimi-perfectly-imperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, olisin varmaan ostanut enemmänkin jos mies ei olis kyylänny vierestä.. ;P
      Voi kiitos <3 pitää käydä kurkkimassa sun blogi :)

      Poista

Jätäthän jälkesi jos vierailit :)
Please leave a comment if you visited :)