"Whoever said money can't buy happiness simply didnt know where to shop."

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Mirror mirror on the wall, who is the best shopper of all??

Jos lauantai on ihan tyhmä ja sunnuntai on tosi kiva,
niin onko viikonloppu silloin keskinkertainen vai onnistunut?

No jos lasi on puoliksi täynnä ja asiaa katsotaan sunnuntain kannalta
niin mun viikonloppu oli todella mukava :)

Sain viettää koko sunnuntaipäivän ihanan äitini kanssa
ja päivähän meni tällöin tietysti shoppailun merkeissä.
Mutta oltiin tosi fiksusti eikä tehty mitään turhia heräteostoksia,
mikä on meille aika vieras käsite...

Päivän paras asia on seuraavanlainen:


Sain äidiltä synttärilahjaksi kokovartalopeilin!
Sain ihan itse valita mitä haluan ja koska olen kyllästynyt siihen,
miten peilatessa näen ainoastaan naamani ja kaulakoruni,
tämä oli täydellinen valinta.
Ainoa asia, jota osasin edes kaivata tähän hätään
(ja jota olen kaivannut jo kauan).


Aivan ihana ja niiiin mun tyylinen!
Värikin sopii kivasti yhteen meidän sälekaihtimien kanssa :D

Äiti halusi käydä Myllyssä, kun sen piti ostaa mun pikkusiskon kaverille synttärilahja.
"Käydään vaan siinä lastenvaateliikkeessä äkkiä."
Kyllähän mä tiesin, ettei me sieltä minnekään äkkiä päästäisi, mutta se ei haitannut ollenkaan.
Ihanaa viettää laatuaikaa äidin kanssa ihan kahdestaan :)


Tässä on mun ainut ostos Mylly-reissulta (jos frozen yoghurtia ei lasketa) !
En voi uskoa että selvisin näin vähällä,
mutta mä kyllä ihan tarkoituksella yritin ummistaa silmäni kaikilta houkutuksilta,
nyt on säästölinja menossa :)

Selvennykseksi kerron, mikä tuo kuvassa näkyvä esine on.
Se on muovinen ponnari :)
Ihan uskomattoman kiva käyttää ja pysyy päässä hyvin.
Siellä oli kaikkia eri värisiä ja mä jo keräilin pienen skaalan kämmeneeni kunnes iski järkevyys.
Otan ihan yhden vaan ja testaan sitä ensin.
Ja pitihän se arvata, kotiin päästyäni ja ponnaria testattuani täytyy todeta, että tiedän mitä on ostoslistan kärjessä ensi kerralla.
Tykästyin :)

Toinen asia jonka löysin tuli tosi tarpeeseen (myöskin).
Kierreltiin Glitterissä ja siellä oli kaikkea ihanaa.
Mutta päätin ostaa vain yhden asian, jota todella tarvitsin.


Ostin viime kesänä kauniin ruusukuvioisen käsilaukun.
Sain siihen alennusta, koska siinä oli kauneudesta huolimatta yksi ärsyttävä vika...


Vetoketjun vedin oli lähtenyt irti.
Eihän se ostettaessa haitannut, kun olin niin sokaistunut laukun ihanuudesta,
mutta sormet ei kauheesti tykännyt mun tee-se-itse-vetoketjun-vetimestä,
jonka kirjaimellisesti väänsin rautalangasta.


Niinpä kun näin super-söpön veivipuhelimen,
kaapin pohjalle unohtunut laukku muistui mieleeni
ja päätin kaivaa kuvetta puhelimen melko suolaisesta hinnasta huolimatta
(mun mielestä 5,90€ on aika paljon pienestä vetimestä, mutta kattokaa nyt miten söpö se on!!).
En kuitenkaan ehtinyt kassalle asti, kun äiti nappasi sen mun kädestä ja sanoi,
että haluaa ostaa sen mulle muistoksi meidän yhteisestä shoppailupäivästä.
Aawww, äiti <3

Siinä se killuttelee... ja vielä niin yhteensointuvana :)


Päivä huipentui kana-pekoni-bagelien ja frozen yoghurtin herkutteluun.
Aivan ihana päivä!

Miten teidän sunnuntai kului? :) 


  • If Saturday was completely stupid and Sunday was really nice
was the weekend then average or successful?
 
 Well if the glass is half full and you look at things from Sundays perspective,
my weekend was really nice :)

I got to spend the whole day with my lovely mom
so of course we went shopping.
But we were really smart and didnt buy anything that we didnt need
which is not so typical with us...

The best thing about today was that my mom got me a human size mirror as a birthday present!
I got to pick out my present myself and because I am sick and tired of seing only my face
and necklace from our mirror, this was perfect for me.
It was the only thing I needed
(and have needed for a long time).

I love it, it's totally me!
And it matches with our  window blinds :D

My mom wanted to go to Mylly shopping center.
I can't believe the only thing I bought was a plastic hair tie
(if frozen yoghurt doesnt count).
But I am really trying to save up some money,
so I did a good job :)
 
We went to Glitter and it was so hard not to buy anything from there.
In fact I found something I really needed.
Last summer I bought a really cute rose-patterned handbag.
It was on sale 'cause it was missing a little piece from the zipper.
I was blinded by the beauty of the bag so I didnt care.
But my handmade steel wire zipper pulling device was hurting my fingers
so the bag kinda got forgotten in the closet.
So when I saw that cute old telephone thingie, I had to get it.
I didnt get to the register, when my mom grabbed it from me and told me she wanted to buy it for me as a keepsake from our shopping day.
Aawww mom <3
 
The perfect day was completed with chicken-bacon-bagels and frozen yoghurt.
 
How was your Sunday? :)       
 
 


 

2 kommenttia:

  1. Eikä! Ihana peili!! Nyt olen ihan kade :D voitko laittaa kuvia tosta ponnarista käytössä, en ole ennen nähnyt vastaavaa O.o

    VastaaPoista
  2. Haha, voi kiitos! :D Olen niin ihastunut siihen itsekin :) Joo tottakai voin laittaa, yritän ottaa jotain järkeviä kuvia mahdollisimman pian. Oli ihan uusi juttu mullekin mutta on kyllä mun mieleen. Ja kun niitä vielä saa eri väreissä ;)

    VastaaPoista

Jätäthän jälkesi jos vierailit :)
Please leave a comment if you visited :)