"Whoever said money can't buy happiness simply didnt know where to shop."

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kosteutta huulille, kiitos!

Mulla on jo viikon ollu huulet todella kipeet ja rohtuneet. Mikään ei oikeen tunnu auttavan, ja mulla menee ihan just hermot :( Eli nyt tarvis löytää joku hyvä ja toimiva tuote tosi nopsaan. Eikä olis pahitteeksi vaikka sellanen olis jo valmiina tällasia tilanteita varten. Tää on menny jo niin pahaksi että nyt voisin kyllä käyttää vaikka koko palkkani sellaiseen tuotteeseen, jonka avulla saan nukuttua yöni hyvin.


Kuva: Google

  
Mun luottorasva on Labellon Soft Rosé.
Siinä on väri, kosteutus ja jopa maku paikallaan :D
Siitä tulee tosi kiva pinkki säväys huulille :)
Harmi vaan että nyt on huulet niin rutikuivat jatkuvasti,
että tätä pitäis olla laittamassa joka kolmas minuutti 
ja siihen mulla ei nyt riitä energia. 

Kuva: Google

Normaalitilanteessa mä juoksisin paikasta toiseen
etsimässä maailman söpöintä, värikkäintä,
"äää-kattokaa-mitä-mä-ostin!!" -tyylistä  putkiloa,
mutta nyt on tosi kyseessä.
Pakko löytää jotain mikä ihan OIKEESTI auttaa
eikä vaan kaunista ja tuota hyvää mieltä...

 

  

 Kuvat: Google

Jonkun tällaisen ihanuuden aion kyllä hankkia
heti kun mun huulet on entisellään, on nää ihania :)
Tosin mä en yhtään tykkää käyttää tommosia rasia-versioita,
koska mua ällöttää tököttiset sormet :P

Olisko jollain jotakin hyvää vinkkiä,
miten voisin saada mun huuloset takas kuosiin?


  • My lips need help, right now!! They have been so sore and dry for a week now and the Labello Soft Rosé that I always use doesn't really help anymore, I would have to apply it like every three minutes. Normally I would wanna buy something cute and colorful but that doesn't cut it at this moment. Any tips on what I should buy?

8 kommenttia:

  1. Kokeile vaseliinia. Paras huulirasva mitä tiedän :)
    Ja jos et halua liata sormiasi, laita purkki suoraan huulille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaseliinia en olekaan kokeillu jos tosta rasia-syystä :D
      voipi olla että kokeilen, kiitos :)

      Poista
  2. kannattaa kokeilla jotakin huulten kuorintaa. Esim kotikonstein vaikka hierot sokeria huuliin, tai hammasharjalla ja sitten kosteutat huulirasvalla. Itsellä tällä hetkellä sama ongelma ja on tooooosi vaikeeta päästä yli tästä vaiheesta. Multa löytyi Mary Kay:n huultenkuorintatuubi ja sitten siihen kuuluva huulirasva joita olen nyt tiiviisti käyttänyt viikon verran, alkaa olla jo paremmat pusuhuulet :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi sokerijuttu kävi mielessä mut näihin kipeisiin huuliin en kyllä millään halua hieroa mitään rakeista, sattuu jo ajatuskin :( voi mäki haluun Mary Kayta, tykkään niistä tuotteista tosi paljon!

      Poista
  3. Mäki välttelen noita sormi systeemejä! Blistexillä on aika hyvä se tuubimainen rasva. Tosin se on kyllä aika raikasta, eikä ehkä ihan mun suosikki tunne huulissa... On kuitenkin toiminu! :)

    VastaaPoista
  4. Yks mun kaveri laitto kans viestiä Blistexin jostai rasvasta mut mä ehtisin jo paniikissa ostaa jonku Lumenen SOS huulijutun ja se on ihan ok.. mut hyvä tietää vinkkejä vastaisuuden varalle :)

    VastaaPoista
  5. Sulle löytyy haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
  6. Jei! Laitetaan työn alle huomenna :)

    VastaaPoista

Jätäthän jälkesi jos vierailit :)
Please leave a comment if you visited :)