"Whoever said money can't buy happiness simply didnt know where to shop."

torstai 3. tammikuuta 2013

Mun on ihan pakko esitellä mun joululahjoja, kun olen niistä niin innoissani! :)
Ja onhan nekin melko tuntuva lisä tähän huusholliin, lisää tavaroita, jee! :)

 Ihana sydämenmuotoinen tuikkulyhty
(tai miksi tota nyt voi kutsua)
ja laventelilta tuoksuvia tuikkuja...


...harmaansävyinen mariskooli ja namusia
(osa niistä on jo kadonnut, kas kummaa...).
Sopii hyvin yhteen Pentikin lasipurkin kanssa,
joka saatiin jo aiemmin tuparilahjaksi...


...sähköhammasharja!! Tätä olen odottanut jo kauan :)
Ihan paras toi digitaalinäyttö joka hymyilee,
kun on hinkannut hampuleita tarpeeksi kauan <3...


...maailman pehmoisimmat siniset karvatossut, joissa on paljetteja...


...vaaleanpunaiset tumput ja kolmet itsetehdyt villasukat...
eipähän palele enää varpulit :)


...ihanan tyttömäinen Pieces-pyjama...


...suloisen värinen leoparditunika...


...pieni kirja, joka sisältää ohjeen vuoden jokaiselle päivälle
ja New York -aiheinen pussukka...


...ja sitten lahjat jotka sain murulta. Kirja, Modern Familyn 3. tuotantokausi, Singstar-peli, Jesse Kaikurannan (<3) levy, lahjakortti kultasepänliikkeeseen (100 euroa!! Mä olen niin täpinöissäni tästä!) ja lahjakortti mun lemppari kauneushoitolaan :)


 Sit saatiin vielä yhteiseksi ifolor-kuvakirja meidän Floridan matkalta,
Luhdan pyyhkeitä, Isäntä vs. Emäntä -lautapeli ja Geisha-karkkeja :)

Sain kyllä aivan liikaa lahjoja suhteutettuna kiltteyteen :D

no ei vaan, ainahan mä olen kiltti :)


Tästä listasta puuttuu mun upouusi ihananmahtava talvitakki,
mut sen esittelen sitten kun saan siitä jonkun järkevän kuvan aikaseks.


  •     This is what i got for Christmas :) Clearly I had been a very good girl all year long :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän jälkesi jos vierailit :)
Please leave a comment if you visited :)